Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> Outlook exspress filene

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Mandag 10 September 2001, 18:07
Svar med Sitat
Noen her som vet hvor outlook ekspress filene legger seg? Vet hvor outlook 2000 ligger, men jeg vil gjerne kunne ta bacup av express også.

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Mandag 10 September 2001, 20:33
Svar med Sitat
e-postene mener du?

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Torsdag 13 September 2001, 16:17
Svar med Sitat
nei. Systemfilene hvor alt blir lagret. I Outlok 2000 er det pst filer som ligger under windowslokale instillinger osv. kopierer du ut den fila her du alt. E-post-adresser-oppsett osv. Trenger bare lage kontoen på nyt og overskrive den nye fila med den gamle pst fila du har sikkerhetskpiert, og vips så er alt som før. ALT. leter etter express sin fil. Det er ikke pst, så jeg vet ikke hva det er.

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Fredag 14 September 2001, 14:06
Svar med Sitat
Man kan eksportere filer i Outlook Express 5. Dette gjelder e-post instillinger og adressebøker...Har hatt litt problemer med å legge inn i gjenn dette, men hvis man bare kopierer over går det bra (ikke bruker importer funsjonen)

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Fredag 14 September 2001, 16:11
Svar med Sitat
erklar over den fuknsjonen også. Men det er mye lettere å bare kopiere den ene fila, også har du alt som det var før.

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Lørdag 15 September 2001, 15:32
Svar med Sitat
ja, det er det.....

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Lørdag 15 September 2001, 20:24
Svar med Sitat
funnet ut hva det var. Sto i det nyeste pc-world, men nå har jeg glemt det igjen. Vet i vert fall hvor jeg har de nå da.

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Søndag 16 September 2001, 16:21
Svar med Sitat
hvorfor trenger du å vite det?

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Mandag 17 September 2001, 18:40
Svar med Sitat
Så jeg kan kopiere de vel!

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Tirsdag 18 September 2001, 13:51
Svar med Sitat
hvorfor skal du det da?

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Torsdag 20 September 2001, 20:11
Svar med Sitat
som skrevet over...BACKUP!!!, så jeg slipper å rote med det dårlige eksport systemet i outlook. Det er så dårlig at det er helt sykt! med disse 2 filene er de ikke nødvendig med noe som helst. bare kopierde tilbake der de var, så er adresser, mail(selv de i slettede elementer og kladd), avtaler, og alt annet oppsett som det var før du formaterte, eller hva du måtte ha gjort. Skjønner?

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Fredag 21 September 2001, 15:44
Svar med Sitat
ja

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Mandag 24 September 2001, 21:14
Svar med Sitat
Knall!!!

Av Innlegg
Gjest








Onsdag 05 Desember 2001, 22:27
Svar med Sitat
Dette er forsjellig på hver data..

på min er det

C:Program FilesOutlook Express



hvis du ser ikonen av outlook Express og høyere klikk ikonen samt "egenskaper / properties og velg : Find Target eller hva det er på din datamaskin...håper du finner det ut..Very Happy

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Fredag 07 Desember 2001, 15:37
Svar med Sitat
funnet det ut, det er litt merkelig på maskinen min. Den mappen du viser til, som det er logisk at den skal være, inneholder bare programfilene, ikke mailfila. Jeg har også Outlook XP inne(et prog for meg, og et for resten)Det er som er litt rart er at disse to programene kjører på samme fil. Skjønner ikke hvordan det går. Egentlig venter jeg bare på den totale kolaps og krasj, men det er har ikke hendt enda. Jeg kan til og med kjøre express og XP samtidig uten at jeg får feilmelding. Noe som egentlig ikke skal gå. jaja...takk likevel. filtypen er vel egentlig *.wab for adresser og ett eller annet med x for mail mener jeg å huske.

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24