Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Selvpresentasjon -> Jeg er en skravlebøtte..

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 Jeg er en skravlebøtte..
Av Innlegg
all2sleepy
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Mai 2005
Innlegg: 43

Rykte: 24.3Rykte: 24.3


Mandag 23 Mai 2005, 21:32
Svar med Sitat
Har brukt gjerrigknarken mye, men har nettopp registrert meg på forumet, og merker selv at jeg skravler mye.. Når noen er lei, ser jeg gjerne at dere sender en PM for å be meg roe meg ned.. No offence will be taken. thumbright

Gleder meg til å delta i masse diskusjoner..
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
kreyk
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Jan 2005
Innlegg: 84

Rykte: 29.4Rykte: 29.4Rykte: 29.4


Mandag 23 Mai 2005, 22:14
Svar med Sitat
velkommen, bare flott og få en skravlebøtte her Smile Så lenge du er rimelig saklig og ikke tar opp to år gamle tråder så er vel alt fryd og gammen colors

_________________
folkelotto, et suverent gratislotteri med pengepremier, send lodd abba til 1963
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
all2sleepy
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Mai 2005
Innlegg: 43

Rykte: 24.3Rykte: 24.3


Mandag 23 Mai 2005, 22:18
Svar med Sitat
skal forsøke å holde meg på matta.. ser det er mange som tar opp gamle tråder, men det er vel for det meste "uhell", så man skal vel ikke gi ris av den grunn. Virker som de fleste her er høflige og saklige i sine innlegg, og det inspirerer jo også nye brukere.. Begynner noen å spamme blir det jo fort mer av det, mener nå jeg.. og det kan fort ødelegge et slikt forum.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Tirsdag 24 Mai 2005, 14:58
Svar med Sitat
Du er en av de bedre, men ro litt ned.

Er forskjell på å være aktiv og helt ole_idole Razz

*hint**hint*

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Tirsdag 24 Mai 2005, 19:50
Svar med Sitat
kreyk skrev:
velkommen, bare flott og få en skravlebøtte her Smile Så lenge du er rimelig saklig og ikke tar opp to år gamle tråder så er vel alt fryd og gammen colors


Er det virkelig noe galt i å ta opp gamle tråder? Så lenge det finnes en tråd om et tema, er det ikke alltid nødvendig å starte en ny!?

Hvis jeg f.eks. om to år føler at jeg er en skravlebøtte, og ønsker å fortelle det til alle på forumet, da vil jeg poste det i DENNE tråden!! geek
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
myrna_d
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Jun 2003
Innlegg: 436
Bosted: huset bortenfor huset
Rykte: 65.1
stemmer: 2


Tirsdag 24 Mai 2005, 20:23
Svar med Sitat
frozk skrev:
kreyk skrev:
velkommen, bare flott og få en skravlebøtte her Smile Så lenge du er rimelig saklig og ikke tar opp to år gamle tråder så er vel alt fryd og gammen colors


Er det virkelig noe galt i å ta opp gamle tråder? Så lenge det finnes en tråd om et tema, er det ikke alltid nødvendig å starte en ny!?

Hvis jeg f.eks. om to år føler at jeg er en skravlebøtte, og ønsker å fortelle det til alle på forumet, da vil jeg poste det i DENNE tråden!! geek


Det er feks ikke nødvendig å klage på at en konkurranse eller link ikke funker på 2 år gamle tråder. Eller å svare ja, nei, enig e.l!

_________________
Penger er ikke alt, bare man har nok av dem.
-Skrue McDuck
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Tirsdag 24 Mai 2005, 21:05
Svar med Sitat
Er det noen moderatorer som er aktive i forumet? I så fall kunne jo de ta bort tråder som bygger på "døde" linker. Jeg leste en post for noen dager siden, der en ville ha slettet alle gamle tråder. Argumentet mot det var at mange gamle tråder er fortsatt nyttige. Men linker som ikke fungerer er jo ikke godt for noe. Jeg fåreslår at slike tråder kan rapporteres til en som har makt til å slette...

Er jeg helt på jordet??
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
SjokkoFrosk
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Mai 2005
Innlegg: 274

Rykte: 30.3Rykte: 30.3Rykte: 30.3


Onsdag 25 Mai 2005, 13:54
Svar med Sitat
frozk skrev:
Er det noen moderatorer som er aktive i forumet? I så fall kunne jo de ta bort tråder som bygger på "døde" linker. Jeg leste en post for noen dager siden, der en ville ha slettet alle gamle tråder. Argumentet mot det var at mange gamle tråder er fortsatt nyttige. Men linker som ikke fungerer er jo ikke godt for noe. Jeg fåreslår at slike tråder kan rapporteres til en som har makt til å slette...

Er jeg helt på jordet??
Sånn jeg ser det, så virker det som
kun mail_man er en aktiv moderator her. Selfølgelig er Gjerrigknarken også det, men jeg tenker at han har ganske mye styr med å oppdatere siden osv. så det blir kanskje liten tid til overs å moderere..? Rolling Eyes

(Veit at det er off-topic, men måtte bare svare..)

_________________
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Onsdag 25 Mai 2005, 19:45
Svar med Sitat
frozk skrev:
Er det noen moderatorer som er aktive i forumet? I så fall kunne jo de ta bort tråder som bygger på "døde" linker. Jeg leste en post for noen dager siden, der en ville ha slettet alle gamle tråder. Argumentet mot det var at mange gamle tråder er fortsatt nyttige. Men linker som ikke fungerer er jo ikke godt for noe. Jeg fåreslår at slike tråder kan rapporteres til en som har makt til å slette...

Er jeg helt på jordet??


Pass deg for hva du sier. Du skal vite to ting før du åpner kjeften din igjen i denne saken:

- Jeg gjør dette FRIVILLIG, UTEN LØNN! Jeg bruker FRITIDEN min på dette. Ikke kom å fortell meg at jeg skal sitte 1 time daglig å slette poster fordi du ikke orker å lese datoen.

- DU har selv ansvaret for å holde deg til reglementet når du besøker denne siden. Dette er et PRIVATFORUM. Det vil si at du har INGEN RETT til å være her i utgangspunkte, men eierene ønsker å holde det åpent.

Så, ro deg ned, trekk pusten dypt å tell til ti. Ha en god dag!

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Torsdag 26 Mai 2005, 19:19
Svar med Sitat
mail_man skrev:
frozk skrev:
Er det noen moderatorer som er aktive i forumet? I så fall kunne jo de ta bort tråder som bygger på "døde" linker. Jeg leste en post for noen dager siden, der en ville ha slettet alle gamle tråder. Argumentet mot det var at mange gamle tråder er fortsatt nyttige. Men linker som ikke fungerer er jo ikke godt for noe. Jeg fåreslår at slike tråder kan rapporteres til en som har makt til å slette...

Er jeg helt på jordet??


Pass deg for hva du sier. Du skal vite to ting før du åpner kjeften din igjen i denne saken:

- Jeg gjør dette FRIVILLIG, UTEN LØNN! Jeg bruker FRITIDEN min på dette. Ikke kom å fortell meg at jeg skal sitte 1 time daglig å slette poster fordi du ikke orker å lese datoen.

- DU har selv ansvaret for å holde deg til reglementet når du besøker denne siden. Dette er et PRIVATFORUM. Det vil si at du har INGEN RETT til å være her i utgangspunkte, men eierene ønsker å holde det åpent.

Så, ro deg ned, trekk pusten dypt å tell til ti. Ha en god dag!


Men kjære deg, mail_man...

Med all respekt,
jeg var da ikke hissig i min post, var jeg? Mente da ikke å være slem. Har jeg bedt deg bruke noe som helst ekstra tid på å tilfredsstille meg?

Det hele var en del av debatten om gamle tråder. Jeg kom med et lite forslag som faktisk vil gjøre det lettere for moderatorene å holde forumet oppdatert.

Jeg hadde ikke behov for å trekke pusten og telle til ti før jeg leste din post her. Kanskje vi nå teller sammen, og heller er venner etterpå. Noe annet har jeg aldri hatt ønske om!

Før jeg leste posten din her, kom jeg også med et annet forslag i en annen post, der jeg foreslo ny plassering av forumreglene. ( ja, jeg har lest reglene). Jeg håper du ikke blir forbannet når du leser den posten også! Hverken den, eller denne posten ble skrevet av en sint Frozk som bare ville syte, men en glad og fornøyd Frozk som kun ønsket å hjelpe.

Beklager så mye, mail_man!!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
kreyk
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Jan 2005
Innlegg: 84

Rykte: 29.4Rykte: 29.4Rykte: 29.4


Torsdag 26 Mai 2005, 21:40
Svar med Sitat
er enig i at reglene burde ligge et annet sted!

_________________
folkelotto, et suverent gratislotteri med pengepremier, send lodd abba til 1963
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Fredag 27 Mai 2005, 16:41
Svar med Sitat
Det er et poeng det med reglene, men som jeg sa tidligere, ingen av dere har lovebefestet rett til å være her.

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Fredag 27 Mai 2005, 19:49
Svar med Sitat
mail_man skrev:
Det er et poeng det med reglene, men som jeg sa tidligere, ingen av dere har lovebefestet rett til å være her.


Hva mener du, mail_man?

Jeg har aldri påstått at vi har lovfestet rett til å være på forumet. Selvfølgelig har vi ikke det! Men jeg har helt frem til nå trodd at vi er hjertlig velkomne. Nå er jeg mer i tvil. Selv mener jeg ikke jeg har gjort noe for å fortjene å kastes ut, så jeg vet ikke hvorfor du stadig minner om at forumet ikke er en rettighet.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
all2sleepy
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Mai 2005
Innlegg: 43

Rykte: 24.3Rykte: 24.3


Fredag 27 Mai 2005, 21:20
Svar med Sitat
Hmm.. har på følelsen at denne saken begynner å komme litt ut av proposjoner.. Best å legge hele greia på is tror jeg - det er nok ingen som mener noe vondt med det de skriver her - bare at noen ganger kan ting komme litt feil ut.. Du trenger nok ikke å tvile på at vi er velkommene her (så lenge vi har normal folkeskikk), jeg tror nok hovedsakelig at mail_man skulle minne deg på hvem som faktisk bestemmer her.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Søndag 20 Mars 2022, 16:26
Svar med Sitat
Toru228.4PERFBettSuprBackAlaiAmorPeteViveGilmTescExceHuseCarmTescJeweFiskStarErneSaviAngeSkee
DagaMessMilePoinZherAdolAuguLostJameYoshGoldPureXVIINazcAutrMythKamiXVIINatuElseTescPantDave
ChakSieLSomeXVIIConnXVIIPariRimsBegiThomModoScreKnigCircElegQuikWhetJohnSelaQuikCaprMontPoul
XIIITrasXVIIELEGVentELEGMateBenzPaliPaliZoneRondBankXIIIJeweFuxiZoneMortMcBaFranNapoFuxiKarl
ZoneZoneZoneArthMichRajnZoneDomiChriZoneBrucRalfZoneElviFyodChriZoneZoneJohnZoneWintZoneZone
JeanHublXVIICasiRollUltrCataKronPeteBratExclMiniBEZHMarcOlmeMWYaWateAlpiSTARHansHeldDjVuCoun
RenoENTRRollHuntHautHairDarkWindwwwnWindplacBorkBoscCommDarsAndrDylaPartGreaMessDizzIntrAlso
ScarWillRobeWinsXVIIRichXIIIVIIILiveGeorDolbAndrwordDistHorrAlanVinuPatrCruisongPeteKlauStre
DebiGeorTitoStevJohnRodeWindBethMatlMaxiWarnAnitWindHenrKennAlicEnglSurfRickJuliLiveCasiCasi
CasiDigiBettHellDeviCreaChuaCodeRobeBonuIggyBikiMPEGtuchkasearlwwwn
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24