Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> Nå er det nok. Nå er jeg drit lei!

Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
 Nå er det nok. Nå er jeg drit lei!
Av Innlegg
myrna_d
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 11 Jun 2003
Innlegg: 436
Bosted: huset bortenfor huset
Rykte: 65.1
stemmer: 2


Mandag 23 Mai 2005, 15:51
Svar med Sitat
Nå er jeg så lei av (mest nye) brukere som ikke følger REGLENE.
Jeg ville bare minne alle på at det faktisk finnes regler her på forumet og be om at de blir brukt!.

Kan ALLE brukere være så snille å lese gjennom REGLENE nøye!?

(Vi må bli bedre til å ikke godta at reglene brytes for ofte. Hva med å sende PM til brukere du synes peker seg ut. Det er enkelte som da vil ha en ganske full innboks. )

_________________
Penger er ikke alt, bare man har nok av dem.
-Skrue McDuck
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

 Tja.. Det kommer jo an på..
Av Innlegg
all2sleepy
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Mai 2005
Innlegg: 43

Rykte: 24.3Rykte: 24.3


Mandag 23 Mai 2005, 19:55
Svar med Sitat
nå er jo noen av reglene litt "flyktige da" som f.eks

Under Small-talk, bør du ha noe spesielt å si. De som ikke har noe å si, bør ikke si det heller!

Hva er det som er relevant og ikke da? Og dessuten skal det jo sies at det er jo ikke så alt for mye aktivitet her om dagen (virker det som hvertfall), så kanskje er det bedre å få inn flere småsaker enn å ha et nesten dødt forum.

Det som irriterer meg mest, er at alle skal prøve å verve noen hele tiden, og de som skriver et innlegg for å skrive "ja", "nei" eller "helt enig". Det er helt unødvendig. I tillegg syns jeg emnet er veldig viktig for å tydeliggjøre hva saken faktisk handler om, men det er jo ikke alltid like lett å få til en treffende overskrift. Det sies jo at det å lage den perfekte overskriften, er en kunst i seg selv, men nå er det jo ikke akkurat noen tabloidavis vi skal selge heller da.

Det enkleste er ofte det beste.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

 Re: Tja.. Det kommer jo an på..
Av Innlegg
frozk
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Nov 2003
Innlegg: 329
Bosted: Stavanger
Rykte: 67.7
stemmer: 1


Mandag 23 Mai 2005, 20:41
Svar med Sitat
all2sleepy skrev:
og de som skriver et innlegg for å skrive "ja", "nei" eller "helt enig". Det er helt unødvendig.


Ok. Jeg står fram! :p Jeg hadde et "Ja..." innlegg nylig. Jeg svarte ja på en tråd som startet slik: "Har du egen hjemmeside? Hva er i så fall linken?"

Siden de fleste, som har hjemmeside, legger linken i profilen slik at den er lett tilgjengelig for alle, svarte jeg "Ja.." nermest i protest mot tråden.

Har ellers ikke for vane å svare så kort! Very Happy
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
mail_man
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Jan 2005
Innlegg: 402

Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1Rykte: 37.1


Mandag 23 Mai 2005, 20:45
Svar med Sitat
Flott at dere reagere. Tror vi bare konkluderer med at flere enn meg bør sende advarsler. Dere står fritt til å sende advarsler til brukere.

_________________
http://www.world-surfing.com/?ref=2451
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    Side 1 av 1 Alle klokkeslett er CET (Europa)


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24