Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Selvpresentasjon -> Runar_Brataas

Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Av Innlegg
TNT
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 06 Jul 2002
Innlegg: 923
Bosted: Oslo, the big city!
Rykte: 78.8Rykte: 78.8


Lørdag 26 Juli 2003, 14:27
Svar med Sitat
Hulemann skrev:
Maa bare komme med en kommentar, selv om de er litt sent.

Runar...Jeg er med deg!

Det er , saa vidt jeg kan se, kun to useriose medlemmer med i denne diskusjonen. Det er JSW og TNT. Hvorfor? Fordi de ikke kan akseptere at en person under deres egen alder er i stand til aa gjore en mye bedre jobb en de noen gang vil vere kappabel til aa i det hele tatt sette seg inn i. For aa begrunne mine poenger...Hvor mange her trodde TNT eller Jsw var videre gammle for de gikk ut med sin egen alder. Naar alt kommer til alt er jo begge to relativt barnslige, serlig jsw, som ikke en gang kan akseptere andres synspunkter. Det er vel et av de storste manglene han har, og derfor haaper jeg han aldri blir moderator paa dette forumet.

Imotsetning har Runar vert paa dette forumet siden tidenes litt utpaa dagen, og aldri nevnt alder. Likevel har alle trodd han var eldre. Hvorfor? fordi han er i stand til aa tenke rasjonelt og logisk. Trekke riktige slutninger, og gjore det vervet han frivillig har tatt paa seg, glimrende. Saa kom ikke her aa si at noen er useriose ved aa gi han jobben. hvis vi skal gi tnt og jsw rett, bor det vere en person over 18 aar, altsaa mynig som burde gjore jobben. Husker ikke tnts alder, men jsw er i hvert fall fortsatt en liten barnerumpe. Uff og uff...injurier, injurier...og jeg er stolt av det. Razz Wink
ingen av oss har noen sinne gått ut med aldrene våre.... Razz kjipern..

_________________
http://www.z-nett.net
http://forum.z-nett.net
http://outwar.z-nett.net
http://spill.z-nett.net
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Søndag 27 Juli 2003, 11:00
Svar med Sitat
JSW har....folg med du...Razz videre gaar han ogsaa paa ungdomskolen...ikke saa velding vankelig aa trekke slutninger vett du...

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Søndag 03 August 2003, 20:59
Svar med Sitat
Jsw begynner i 9. eller 10. klasse... husker ikke helt...

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Søndag 03 August 2003, 22:24
Svar med Sitat
Her er jeg...

Hvorvidt vart hus i FL er sa fasjonabelt, vet ikke jeg. Jeg tenkte ikke pa dette forumet da, og etter to uker der, hvorav de siste dagene med min kjareste, drog jeg med henne til hennes families hus pa Bahamas. UTEN PC.
Tilbake i FL reiste min familie til det jeg gar ut i fra er det Misty kaller fasjonabelt hotel. Hispeed linjen der virket desverre ikke. Sa, de neste ukene var vi i diverse nasjonalparker i vest-usa, uten GSM-nett, langt mindre internett.


Forst na, i CA, San fransisco, har jeg vart inneom dette forumet.

Beklager den lange forklaringen...

1) som de fleste sikkert har fatt med seg, er denneposten full av injurier. Bortsett fra Hulemann er det vel ingen som liker den slags.

2) Jeg kan ikke helt se hva min alder har med dette a gjore.

3)Jeg kan berolige alle om at ikke har NOEN PLANER om a bli moderator her.

4)Grunnen til at Runars alder ble trukket inn er at jeg lurer pa hva denne tolv-aringen egentlig gjor nar det gjelder disse konkurransene. Kanske vi snart kan fa vite det?

TAKK!

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Onsdag 13 August 2003, 8:33
Svar med Sitat
saa hvorfor skrev du ikke det med en gang da? Igjen skirver du om "tolv aaringen" paa en nedlatende maate. Ikke bra det der, men gidder ikke starte noe diskusjon om det her. Du skjonner ikke noe av det likevel, og ikke minst, kan aldri innromme at du er paa jordet.

Flott ferie-resyme forresten! saann bortsett fra at det er ganske tungvint skrevet. Smile

Av Innlegg
Gjest








Onsdag 13 August 2003, 11:19
Svar med Sitat
Ferieresyme kom kun med etter at det var blitt diskutert om hvorfor jeg ikke svarte. Det var ikke tenkt på som noen skolestil, kun for å vise at det var en grunn til at jeg ikke haddde svart.

Nei, jeg kan nok aldri innrømme at jeg er ute på jordet, og ikke kan jeg skjønne at det er spesielt nedlatende å skrive om tolv-åringen Runar. Riktig dum, slem og kapitalistisk og jeg vet ikke hva, er jeg. Surprised

men hvis du ikker er intressert inoen diskusjon, ikke lag en ved å delta da?

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Onsdag 13 August 2003, 22:16
Svar med Sitat
Vel du er vel ikke sen med å skyte av tingene dine... det er det som er problemet... Du fokuserer på alt det dårlige... Det faktum at jeg trodde du var 8 år og at Runar var 26 år sier vel litt...

Så barnslige og bunnløse argumenter som du har i denne saken er vel med på å vise hvofor ikke du er moderator... Fjortisen Jsw fortjener ikke det. (oops unnskyld; Hr, fjortis JSW!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Søndag 17 August 2003, 21:12
Svar med Sitat
Jeg hører hva du sier; jeg antar at jeg er den mest pesimistiske fyren du kjenner. "han" bare fokuserer på alt som er dårlig. Og så er "han" også den størtse skrytepaven som lever i Oslo for tiden.

Da så.

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Mandag 18 August 2003, 8:49
Svar med Sitat
JSW; Du skriver hele tiden tolvåringen og tolvåringen! Slutt med det!'Og jeg er enig med Misty, jeg har bestandig hatt oppfattning av at du var 4 år!
Takk Misty og til alle dere om støtter meg!

Og JSW når det gjelder konkurransene har jeg sluttet med dem p.g.a min nye jobb som skuespiller ved Kantarell Teater og ved et annet teater..

Men jeg har også vurdert å slutte p.g.a denne diskusjonen men gidder ikke fordi jeg ser at jeg tipser Gjerrigknark.com mest i følge gratisaksjene,

Dere som vil vite mer om Teateret som jeg jobber for kan gå inn på:

http://www.kantarellteater.tk

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Mandag 18 August 2003, 12:16
Svar med Sitat
Men det kunne fortsatt være artig å vitehva de konkurransegreiene VAR.

Og jeg kan tenke meg at Kantarellen Theather er et veldig fint theather. Det er nok det største i Mo i Rana? Det hadde vært bra for omdømme med en .no adresse. Men det er ikke min sak.

Jeg synes det er merkelig at du tør gå ut så sterkt som du faktisk har gjort. Jeg har noen PM's med diverse beskyldninger fra din side. Men de trodde jeg at jeg kunne glemme. Runar har for alle andres orientering kommet med svært injurerende uttalelser. Jeg tar det for gitt at han ikke vil at disse skal offentliggjøres.

Av Innlegg
Gjest








Mandag 18 August 2003, 15:41
Svar med Sitat
Jeg synes kanskje ikke DU skal kalle meg kverrulant;selv om det godt kan hende.

Hva er det mwed deg og kiwi? Jeg hverken handler på Kiwi eller EIER Kiwi. Synes ikke maten der ser fristende ut.

Kanskje Runar er en god moderator, men det hemmelighetskremmeriet med konkurransen kunne jeg tenke meg å få innsyn i. Uten at jeg blir kalt nesevis ogf dens lsgas, slik han har gjort i diverse PM's adressert til meg. Men det er RUNAR denne diskusjonen skulle handle om; trodde jeg..... Rolling Eyes Embarassed

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Mandag 18 August 2003, 18:48
Svar med Sitat
Du handler vel hos kongen? Og du JSW du kan jo saksøke meg? Haha!!!
Dessuten er du en liten stygg forbanna dritt, slik du oppfører deg og
du får selv takle at når du skriver masse drit om andre skriver de om deg. Og diksusjonen skulle handle om
meg før du begynte å KVERULERE! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Mandag 18 August 2003, 19:51
Svar med Sitat
Se på Runars innlegg og døm selv....

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Mandag 18 August 2003, 21:41
Svar med Sitat
OK, OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå holder det her... Dere er små alle sammen, her i denne diskusjonen... Det er min mening... Ingen av dere virker noe særlig voksne...

Så jeg tror vi avslutter her jeg...

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    Side 4 av 4 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24