Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Hobby -> Gjensideige NOR forsikrings reklamefilm

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Tirsdag 13 Mai 2003, 21:57
Svar med Sitat
Ut i fra det du skriver her jsw virker det som om du hverken har peiling på bil eller hva foreldrenes økonomi kan ha å si for barna.

Jeg kjenner noen som har lada. Men de har det som klenodium. Lada er slettes ikke det værste bilen på veiene. Faktisk mer holdbar enn en del av de Jaguarene som i sin tid har trllet ut fra fabrikkene. Og det har du vel ikke noe i mot.

Det har seg faktisk sånn at hvis jeg får en litt dyr internettregning. DVS mer enn 750 kr på tre mnd må jeg betale resten. jeg har modem og ikke bredbånd. Vi kjører drittbiler (mitshubishi spacewagon fra 92 og en toyota carina 87) og vi drar gjerne på ferie i campingvogna vår. Kanskje vi ikke er rike men vi er ikke latterlige for det.

Når det gjelder denne reklamen, så ser jeg ikke akkurat at det er et problem, men jeg har jo opplevd at noen har påpekt hvor stygg bilen vår er, men jeg tar det nå med et smil! Driter nå idet.
Men så har jeg er honda px moped fra 1984. Den har jeg blitt mobba for. Ikke det at det bryr meg, men det er ikke det kuleste. jeg har faktisk ikke råd til å kjøpe meg en ny en. Den er jo litt tøff da, men ikke gatas råeste. Særlig ikke når bestissen min har en rød gilera av råeste sort...

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Onsdag 14 Mai 2003, 14:50
Svar med Sitat
En lada ser stygg ut. en lada er utrygg

Jeg kjenner ingen, tor jeg, som har eldre biler enn fem år... Før det hadde jo ikke bilene aibags en gang. jeg får ikke lov av mamma til å sitte på i biler uten airbags.

Jeg har faktisk, enda så rat det kan høres ut, aldri sett noen bli ertet pga foreldrenes økonmi. har aldri blitt det selv heller, selv om det er ett par tre stykker ik klassen som sikkert har mer penger på bok enn hva vi har.

Må du betale internettet sev? Stakkar.... Vi betaler 1047 kroner mnd vi... for bredbånd på 2024/256...

Nå har vifaktsisk ingen jagura, men en saab, en licon (i US) og en mercedes. ingen jaguar i garasjen....

En så gammel moped? ser ikke den ut som et vrak? Mopeder er da ikke så dyre?

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Onsdag 14 Mai 2003, 15:09
Svar med Sitat
Haha... Ja mulig en lada er stygg men har du sett mange? Synes faktisk ikke de er så åååå utrolig stygge. Om du ikke kjenner noen med en eldre bil, så er vel ikke det såååååå ratr ut ifra hvor du bor osv. Biler uten Airbag er ikke så farlige. Kan faktisk være tryggere hvis du ikke visste det.

Ja jeg må betale internettet hvis det overstiger en viss sum. At dere betaler det og det for internett er overhodet ikke interresant. Og heller ikke at du ikke har en jaguar. Det var ikke spørsmålet. jeg sa bare at mange jaguarer er dårligere e enn noen ladaer.
mange har faktisk ikke såd til å kjøpe en ny bil som koster fra 100000 og oppover.

Mopeden min er et klenodium og ser ikke ut som et vrak. For meg er 15000 som en moped koster ganske mange penger. Den er ikke verdens beste, men jeg synes ikke den er altfor gal. Confused

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Onsdag 14 Mai 2003, 15:13
Svar med Sitat
15 000 er jo ikke mer enn for en brukbar PC...

Jeg kjenner ingen med eldre biler enn fem år og får kun lov til å sitte i biler med airbag... Og det ER tryggere, man blir ikke kvelt med slike nye airbager, de er teste nå...

100 000 for en bil er jo ingen ting.

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Onsdag 14 Mai 2003, 16:19
Svar med Sitat
DU ER WSÅ UTROLIG TRANGSYNT... Selvsagt er det noen som ikke har råd til ny bil. Ikke vi heller for den saks skyld. Og nei. Jeg har ikke råd til ny moped. Det kan jo ha seg fordi jeg kjøpte en ny data for en tid tilbake, men jeg mener nå det er viktigere enn en ny moped når jeg allerede har en som funker bra.

For noen er nok 100 000 kr mye. Ikke mye for deg, men for andre... Evil or Very Mad

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Onsdag 14 Mai 2003, 16:27
Svar med Sitat
men du mener altså at reklamen er diskrimerende? Han gutten (som visstnok heter Joachim (det er misbruk.. Mad )) fortjener jo egntlig å bli hentet i en ordentlig bil.

Og siden moren må kjøpe ny bil, så er det kanskje løsningen på et event. problem; forsikre deg i Gjensidige NOR, krasj bilen og få penger til ny... Cool

nei, men jeg synes i hvertfall ikke det er uetsik å vise slike reklamer! Morsomt synes jeg... OG JEG HAR ALDRI; DET KAN JEG GJENNTA TIL JEG BLIR HUNDRE; SETT NOEN SOM HAR BLIRT ERTET PGA. BIL ELLER MOPED. MEN JEG KJENNER HELLER INGEN MED GAMLE BILER ELLER LADAER JEG... Utenfor ICA så jeg det stod en gammel LADA. Da sa lillebroren min(enda så dumt det høres ut) STakkars dere (til de som eide den). Har dere ikke ordenltig bil? Også ga ham dem en hundrelapp. En litt søt historie da. Men jeg synes jo lillebroen min var litt dum da....

Av Innlegg
mnett
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Mai 2001
Innlegg: 551
Bosted: Oslo
Rykte: 87.5Rykte: 87.5


Onsdag 14 Mai 2003, 17:47
Svar med Sitat
De får ikke ny bil det er "leiebil på stedet" ordning

_________________
Forklaring på at hvorfor bilisten kjørte på ho Moskva Marit. "Æ hadde ikke nokk bensin te å kjøre rundt dæ"...


Forumer.no TRENGER ny medlemmer og postere nå. Ta turen innom i dag
Forumer.no
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Onsdag 14 Mai 2003, 17:52
Svar med Sitat
Herregud, jsw. Selvfølgelig kjenner du ingen som har ladaer, eller som blir mobbet for noe for den saks skyld. Moren din er jo så JÆVLIG (unnskyld utrykket) overbeskyttende. Sier ikke mer enn stakkars deg. (selv om jeg gjerne skulle hatt sånn bredbånd, men så rike er ikke vi!)....

Stakkars deg! Evil or Very Mad

BTW, heter du joachim???

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Gjest








Onsdag 14 Mai 2003, 18:26
Svar med Sitat
ja men, hvis de har helkrasjet bilen for du vel utbetalt penger til ny?

Ja, mitt navn er joachim. Hvordan det?

mamma er ikke overbeskyytende, bare redd for at jeg skal skade meg!

Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Onsdag 14 Mai 2003, 18:30
Svar med Sitat
Hmm...heter ikke han gutten i reklamen Mikkel da?

_________________
Besøk MannyWeb Very Happy
-
Sp00nman @ efnet
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Onsdag 14 Mai 2003, 18:31
Svar med Sitat
han heter visstnok joachim,jfr. www.nrk.no/fbi

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Onsdag 14 Mai 2003, 18:34
Svar med Sitat
Moren din er nok litt overbeskyttene.

Hvis du har en bil som er verdt 20 000 kr, får du ikke 20 000 kr engang. Du får det bilen din er verdt - egenandel. Og det kan hende du får mindre enn det også. Det kommer ann på hva skalgs forsikring du har det...

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Runar_Brataas
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Jun 2002
Innlegg: 239
Bosted: Mo i Rana
Rykte: 65.5


Onsdag 14 Mai 2003, 19:20
Svar med Sitat
JSW, du snakker om at andre må passe på hva de skriver!! Du bør kanskje også passe litt på deg selv...

Da sikter jeg til HAHAHA!!
Inlegget ditt

_________________
Hilsen Runar Brataas
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Onsdag 14 Mai 2003, 21:46
Svar med Sitat
du jsw hadde trengt en tur til noen utenfor ditt strøk og sett hvordan folk flest lever.. du er jo helt skånet fra hverdagsliv.
det hadde forresten vært veldig festlig og tatt deg med en tur i min lånte toyota corolla fra 1976.. jeg antar jeg hadde fått en skikkelig latterkrampe av hvor utrolig fisefin du er.
Kanskje jeg skal ta meg en tur til vinderen-området å råne rundt i den rå-lekre bilen Very Happy
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Gjest








Torsdag 15 Mai 2003, 5:53
Svar med Sitat
jeg er da ikke fisefin? hva gjør meg fisefin?

betaler du for full kasko, slipper du vel egenandel og får det bilen er verdt.

Tenk om jeg hadde blitt sett sitende i en Toyota? Og du, vi driver ikke bilutleie....

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 2 av 4 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24