Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> Stem Arbeiderpartiet!!!

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Neste
 Stem Arbeiderpartiet!!!
Av Innlegg
The_zero
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Sep 2002
Innlegg: 430
Bosted: Florø
Rykte: 69


Fredag 14 Mars 2003, 21:00
Svar med Sitat
Nå skal jeg ta for meg gode grunner til å stemme Arbeiderpartiet ved valget. Noen vil si dette kun har noe med kommunene å gjøre, men kommunene har stor påvirkning til Stortinget. derfor må dere ikke stemme inn useriøse folk! Pass på!!!

Grunner til å stemme Arbeiderpartiet:
1. De vil ikke behandle de rike som KrF, høyre og FrP gjør med ågjør dem rikere og de fattige fattigere!
2. Minstepris på barnehager. Dettye vil være veldig bra for veldig mange foreldre!
3. De vil gi mer penger til Kultur, Forsknig, Sykehus, eldre osv... og ikke gi skattelettelser til de som allerede har aller mest. Det er jo helt unødvendig. Som dere ser nå så har ikke alle skoler alt du skal/burde ha.
4. GRATIS skolebøker til alle. Arbeiderpartiet "innførte" det, men samarbeidsregjeringen sa like godt, Nei, det har ikke "superrike" Norge råd til!
5. Arbeiderpartiet er mot privatisering. Grunnen er ekstrem grei. Om store banker, kontorer osv... blir privatisert er det noen få personer som nyter godt av det!
6. De er mot spilleautomater på kjøpesentre osv... De er redd for at spillegalskapen blir for høy pris for samfunnet!
7. De vil ikke at store selskaper skal kjøpe hverandre ller slå seg sammen. dete fører til et monopol som ikke er bra for norsk økonomi. Priser kan fort dobles og folk mister arbeidsplasser!
8. Mot krig i Irak. "Det finnes ingen rettferdig krig" mener Arbeiderpartiet, og det mener vel ingen. Støtter vi en krig i Irak, ødelegger vi mer enn det vi aner!
9. Ikke bruk oljefondet!!! Ja, det stemmer. Bruker vi spesielt mer enn det vi gjør nå går renten fort opp! Dette høres veldig rat ut, men slik er det bare!
10. De har egne meninger. Slike partier som SV og FrP sier det folket mener, men om de kommer til mekten tar de i bruk sin egen politikk som ikke er helt slik vi tror den er!

_________________
http://www.directmedia.no/popupnewuser.php?id=1074 <-- Tjen enormt med penger!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Fredag 14 Mars 2003, 21:06
Svar med Sitat
SV driver slik politikk som ap gjorde før i tiden. Så i grunnen må du ikke være så ufornøyd med dem. Og ikke sammenlign dem med krf. SV har ikke hatt makta, så ikke prøv å si du vet hva de vil gjøre. Et samarbeid mellom ap og sv hadde vært optimalt...

AP har privatisert litt meg her og der de siste årene... menmen!!!!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
mnett
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Mai 2001
Innlegg: 551
Bosted: Oslo
Rykte: 87.5Rykte: 87.5


Fredag 14 Mars 2003, 23:25
Svar med Sitat
Ser heller ikke problemet med SV, et flott parti, med meninger som passer folk best!
Enig med Misty et samareid mellom SV og AP ville vært optimalt

_________________
Forklaring på at hvorfor bilisten kjørte på ho Moskva Marit. "Æ hadde ikke nokk bensin te å kjøre rundt dæ"...


Forumer.no TRENGER ny medlemmer og postere nå. Ta turen innom i dag
Forumer.no
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Fredag 14 Mars 2003, 23:27
Svar med Sitat
Optimalt... det ville vært genialt!!!!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

 hmmm...
Av Innlegg
The_zero
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Sep 2002
Innlegg: 430
Bosted: Florø
Rykte: 69


Lørdag 15 Mars 2003, 9:33
Svar med Sitat
Det er iallefall de 2 partiene som er noe alternativ... og kanskkje KrF om de ikke blir flertall!

_________________
http://www.directmedia.no/popupnewuser.php?id=1074 <-- Tjen enormt med penger!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
mnett
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Mai 2001
Innlegg: 551
Bosted: Oslo
Rykte: 87.5Rykte: 87.5


Lørdag 15 Mars 2003, 9:42
Svar med Sitat
Sv,Ap og Sp i en regjering ville vært bra, men da må Sp først få noen fler stemmer=)

_________________
Forklaring på at hvorfor bilisten kjørte på ho Moskva Marit. "Æ hadde ikke nokk bensin te å kjøre rundt dæ"...


Forumer.no TRENGER ny medlemmer og postere nå. Ta turen innom i dag
Forumer.no
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
TNT
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 06 Jul 2002
Innlegg: 923
Bosted: Oslo, the big city!
Rykte: 78.8Rykte: 78.8


Lørdag 15 Mars 2003, 10:24
Svar med Sitat
nei, det trenger de ikke.. Ap og SV ville ha fått flertall hvis det var som idag.. alene.. Enig at det hadde blitt en grei regjering.. men etter det jeg har forstått er SV mot både EU og gasskraftverk.. Sad

_________________
http://www.z-nett.net
http://forum.z-nett.net
http://outwar.z-nett.net
http://spill.z-nett.net
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
mnett
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Mai 2001
Innlegg: 551
Bosted: Oslo
Rykte: 87.5Rykte: 87.5


Lørdag 15 Mars 2003, 10:47
Svar med Sitat
Høyre, Krf og Venstre er ikke helt enige om alt de heller.... Men er en fordel og være enige om ting før man går i samarbeid

_________________
Forklaring på at hvorfor bilisten kjørte på ho Moskva Marit. "Æ hadde ikke nokk bensin te å kjøre rundt dæ"...


Forumer.no TRENGER ny medlemmer og postere nå. Ta turen innom i dag
Forumer.no
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
VP
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2001
Innlegg: 685
Bosted: På Helgeland, I Nordland, i Norge, i Skandinavia, i Norden, i Europa, på jorden, i verden osv.
Rykte: 86.4Rykte: 86.4


Lørdag 15 Mars 2003, 12:44
Svar med Sitat
SV har meninger som passer folk flest, ja. Men et ser jo nærmest ut som at de tar tenkt å fixe alt uten de pengene som er nødvendig, noe som selvfølgelig ikke går. Kommer nok til å stemme FrP til neste stortingsvalg. FrP tenker også veldig mye på de fattige, og jeg er og blir en av dem i noen år til. Er det ikke FrP som f.eks vil fjerne bompengene ved innfart til Oslo, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Lørdag 15 Mars 2003, 13:44
Svar med Sitat
VP= er du korka i hue eller... FRP og karl i hagen er de største folkesmiskerne i hele verden... lover og lover, men blir det noe av? Neppe!

Hvis du mener det er sånn at å fjerne bompenger vil hjelpe de fattige tar du feil! Tror du de som er fattige kjører bil? Det erjo noe av det dyreste som går ann å gjøre!!! for å ikke snakke om at det ville hjelpe på forurensingen...

Sv er forresten helt utrolig menneskelige... og det er viktig for meg!

Og jeg spør: Hva skal vi med EU? Vi har alle tenkelige fordeler det kan bringe. Alt som gjenstår er en tullete valuta, drittkjøtt og annet tull!!! Gasskraftverk er farlig!!! Og skadelig!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
mnett
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Mai 2001
Innlegg: 551
Bosted: Oslo
Rykte: 87.5Rykte: 87.5


Lørdag 15 Mars 2003, 14:41
Svar med Sitat
Grunnen til at FRP vil fjerne bommen er at mange vil det. FRP sier det folk vil.
Flere og større motorveier, billigere strøm, lavere skatt osv osv osv

Det er det som er grunnen til at frp har så mange stemmer, fordi de kun mener det folket vil.
Hjelpe fattige... hum.... syns ikke politikken til frp virker som at de tenker mest på de fattige i samfunnet

_________________
Forklaring på at hvorfor bilisten kjørte på ho Moskva Marit. "Æ hadde ikke nokk bensin te å kjøre rundt dæ"...


Forumer.no TRENGER ny medlemmer og postere nå. Ta turen innom i dag
Forumer.no
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Lørdag 15 Mars 2003, 14:57
Svar med Sitat
Takk for at du hjelp meg og formulere akkurat det jeg mener om frp!!!
Man kan ikke gi alt i pose og sekk! Kunne ikke vært mer enig!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Lørdag 15 Mars 2003, 20:44
Svar med Sitat
Kunne ikke falt meg inne å stemme arbeiderpartiet uansett om du kommer med allverdens av argumenter.. det spiller null rolle hva de har tenkt å gjøre sålenge løftene blir brutt.
Jeg kommer til å stemme SV, ikke fordi Kristin Halvorsen er helten min (hun er litt kul da men:P), men fordi jeg vil ha forandring, og da mener jeg at noen andre må få prøve seg ved roret.


(.. et lite "sidesprang"...håper uansett hvem det blir at jeg slipper å se trynet til Valgerd..)
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Søndag 16 Mars 2003, 0:21
Svar med Sitat
Norge har godt av kvinnelige ledere... (GRO VAR GOD) Kristin og co fortjener en sjanse... hun som statsminister i samarbeid med jens (som ikke passer som statsminister) AP og SV -------------> GOGO!!!!!!

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
oyvindbs
Gjest







Søndag 16 Mars 2003, 1:18
Svar med Sitat
Når det gjelder forskjellene mellom SV og AP i EU spørsmålet er jo dette ikke noe problem i det hele tatt. Det er ikke regjeringa som bestemmer om Norge skal bli medlem av EU eller ikke, det er det folket som bestemmer. Derfor betyr egentlig partienes standpunkt bare noe i forhold til når vi kommer til å få neste avstemning og hva som blir brukt som argumenter i valgkampen. Samma hvor mye EU-tllhenger man er kan man stemme SV og motsatt med AP, for man må jo ikke følge partiene ved valget allikevel.

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 8 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24