Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> Åssen er det mulig? over tusen innlegg?

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 Åssen er det mulig? over tusen innlegg?
Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Mandag 25 November 2002, 21:44
Svar med Sitat
har vært medlem en stund nå... Må ærlig innrømme at jeg bruker en hel del tid her inne... Men jeg har søren meg bare skrevet 9 innlegg... åssen i fysjan duriam er det mulig å ha skrevet flere hundre... Folka kan jo ikke ha gjort annet. Å sødern i havet så er det dyrt på internett...

Gud forbanne den dusten som bestemte det ikke skulle være hverken brebånd eller adsl i sørkedalen...

Penga flyr ut a vinduet skjønner dere Very Happy
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Mandag 25 November 2002, 22:05
Svar med Sitat
nå har du bare vært her i 3 mnd. da... fredrik og de andre som har postet mest (inkludert meg) har jo vært her siden begynnelsen av dette forumet, og før også... Men fredrik, han har et alvorlig fritidsproblem!!! Wink

La oss nå få en diskusjon her, syntes dere det er bra at noen poster mange innlegg, og svarer på alt, eller liker dere det ikke???

la oss få høre deres mening!!!

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Mandag 25 November 2002, 22:17
Svar med Sitat
Er vel i grunn bare bra at de svarer på innlegg, så lenge de kommer med noe sakelig. Vi har hatt, og har sikkert noen her som ikke akkurat gjør det, uten å nevne navn/kallenavn.

Av Innlegg
corona
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 31 Mai 2001
Innlegg: 145
Bosted: Sommerøya
Rykte: 74.7


Tirsdag 26 November 2002, 9:32
Svar med Sitat
Temaet innbyr til "hakk i plata". I disse tider der forumet er heller fattig på nye innlegg, er emnet mer aktuellt enn det har vært på lenge. Forummedlemmene står fritt og er velkomne til å svare på det de måtte ønske å svare på. Så lenge man har noe å bidra med, står man fritt til å delta. Tullballinnlegg kan forumet være foruten. Det er etter min mening ikke så farlig om man sklir ut en gang iblandt. Dette blir vanligvis korrigert av moderatørene ganske kjapt. De fleste retter seg inn etterhvert. Antall innlegg den enkelte har er ikke viktig. Innholdet teller mest,- stort eller smått. Småkommentarer som i utgangspunktet og enkeltvis kan virke unødvendige. Allikevel er de med å bidra til at diskusjonen går sin gang. (ikke for enhver pris...)
...og til slutt; antall innlegg kommer etterhvert med tiden som går Wink

_________________
"For mye av det gode,- er bare helt vidunderlig!"
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Mad
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Feb 2002
Innlegg: 464
Bosted: Oslo
Rykte: 73.5


Tirsdag 26 November 2002, 15:26
Svar med Sitat
som espenhh sa så har vi vært her siden begynelsen det var ikke mange her når jeg kom heller men jeg hadde hat over 1000 innlegg hvis ikke et par her hadde hat like høyt tempramang

Husk alle ny. VÆR ABSOLUT ALVORLIGE IKKE`OPP FØR DERE SOM VANLIG HER ER DET BARE SERIØSE FOLK SOM KOMMER INN Smile






Hvet jeg får mange kommentarer mot dett men han som lagde helvete først var vell fredrik borud han logget seg på min konto og fikk meg utestengt men jeg bytta IP adresse å kom til bake Very Happy

_________________
Min hjemmeside
Vær vis bruk din sparegris eller spis billig ris

Mitt forum
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside AIM Adresse MSN Messenger ICQ Nummer

Av Innlegg
Gjerrigmac
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Sep 2001
Innlegg: 802
Bosted: Asker, der hvor JEG trasker...
Rykte: 84.9Rykte: 84.9


Tirsdag 26 November 2002, 17:42
Svar med Sitat
Hehe.. spørs om du ikke burde forbedre norsken din, så du slipper å bli kicka en gang til mad Wink


Åja, riktih.. hehe.. Hvordan noen av hos har fått mange poster? jo, d skal jeg fortelle deg Wink
Jeg, f.eks, har vært her siden 9. september i fjor! Og da var jeg inne og så etter innlegg ca hvert 10. min! Nå er d litt daffere.... men d blir fortsatt en del poster Wink

_________________
Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor vondt i kjeften du får!
-TechMeister!


Sist endret av Gjerrigmac den Tirsdag 26 November 2002, 17:44, endret 1 gang
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Tirsdag 26 November 2002, 17:44
Svar med Sitat
Jeg inne på din konto? Det kan umulig stemme.

Forresten, jeg posta mere før enn nå Wink
Skriver noe når jeg har noe å skrive, før så jeg alltid på antall innlegg, og ville ha den større og større ( Embarassed ), men nå har jeg kanskje fått litt vett inn i skallen (?). Nytt og bedre liv.

Av Innlegg
Gjest








Tirsdag 26 November 2002, 18:28
Svar med Sitat
Fredrik har i hvertfall forbedret seg siden yabb forumet("hehe" innleggene Wink) host Wink

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Tirsdag 26 November 2002, 21:30
Svar med Sitat
Hehe, det er da over 1,5 år siden =P

 Den som spør får svar?
Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Onsdag 27 November 2002, 0:01
Svar med Sitat
Du gjerrigmac...
Du sier du har vært medlem siden september i fjor... ergo du skulle da dersom du hadde holdt på som meg, hatt ca:
Jeg: 9 innlegg på 3 mnd. 3 på 1 mnd
Du: skulle da hatt 3 ganger 15 mnd = 45 innlegg...

I de første månedene var jeg ikke så aktiv, så du kan si jeg har egentlig skrevet 9 innlegg på 1 mnd. Det bet. 9 ganger 15 = 135 innlegg.
Men likevel det nærmer seg ikke 1000 liksom

Bare så det er helt klart... Dette var ikke ment som dissing på noen måte altså. Jeg beundrer dere som har tid til å diskutere så masse.
Men en av dere sa at han/hun hadde for vane å sjekke etter innlegg hvert tiende minutt. Det er nok flere enn megg som synes det blir litt fanatisk.

Men jeg har forståelse for at dere holder på sånn. Det er da klart at dersom man deltar i en diskusjon, må man jo svare dersom det noen har andre synspunkter enn en selv.

Don´t petrenise the less knowing...
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Manny
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Aug 2001
Innlegg: 472
Bosted: Rogaland
Rykte: 80.4Rykte: 80.4


Onsdag 27 November 2002, 11:56
Svar med Sitat
RedRaven skrev:
Fredrik har i hvertfall forbedret seg siden yabb forumet("hehe" innleggene Wink) host Wink

Lol....det husker jeg faktisk Wink

Jeg var heller ikke så aktiv før...men nå begynner det å komme seg Wink
eller....posta vel mere før *lol*

_________________
Besøk MannyWeb Very Happy
-
Sp00nman @ efnet
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Onsdag 27 November 2002, 13:57
Svar med Sitat
Min mening er vel at det er bedre med et forum med litt tull og "utskliing", enn et dødt forum! Men ikke ta det for bokstavelig, se på "litten" min. Vi klarer alltids å rydde opp!

Og til deg mad (eller tage:)), skal du være sarkastisk, må du som sagt først forbedre norsken din... Ikke ta det personlig, men det funker bare ikke. Jeg (det er vel flere som støtter meg) har sagt det før, og sier det igjen, detter er et åpent forum som er glad for nye brukere, man behøver ikke være så dønn seriøs for å komme til har, bare ha vanlig folkeskikk, eller skal jeg si nettetikk?...

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

 Re: Den som spør får svar?
Av Innlegg
Gjerrigmac
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Sep 2001
Innlegg: 802
Bosted: Asker, der hvor JEG trasker...
Rykte: 84.9Rykte: 84.9


Onsdag 27 November 2002, 16:51
Svar med Sitat
Misty skrev:
Du gjerrigmac...
Du sier du har vært medlem siden september i fjor... ergo du skulle da dersom du hadde holdt på som meg, hatt ca:
Jeg: 9 innlegg på 3 mnd. 3 på 1 mnd
Du: skulle da hatt 3 ganger 15 mnd = 45 innlegg...

I de første månedene var jeg ikke så aktiv, så du kan si jeg har egentlig skrevet 9 innlegg på 1 mnd. Det bet. 9 ganger 15 = 135 innlegg.
Men likevel det nærmer seg ikke 1000 liksom

Bare så det er helt klart... Dette var ikke ment som dissing på noen måte altså. Jeg beundrer dere som har tid til å diskutere så masse.
Men en av dere sa at han/hun hadde for vane å sjekke etter innlegg hvert tiende minutt. Det er nok flere enn megg som synes det blir litt fanatisk.

Men jeg har forståelse for at dere holder på sånn. Det er da klart at dersom man deltar i en diskusjon, må man jo svare dersom det noen har andre synspunkter enn en selv.

Don´t petrenise the less knowing...
Hehe.. d var meg som sjekka d hvert 10. minutt, men d var før... for 15 måneder siden... D var bare en helt annen feeling da enn d er nå... er litt rart med det... kanskje jeg har vokst opp? hehe.... Wink

_________________
Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor vondt i kjeften du får!
-TechMeister!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger

Av Innlegg
Gjest








Onsdag 27 November 2002, 20:09
Svar med Sitat
fredrik skriver jo svar på alt, nesten! Han er ikke alltid like høfflig, til tider skulle man tro at han bare postet for å få høyere statistikk!

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Onsdag 27 November 2002, 21:06
Svar med Sitat
Skjønner ikke helt hva du mener.
Jeg poster mye mindre nå enn før, og langt ifra på alt.
Hvis du hadde hatt noen eksempler å komme med, der jeg skriver innlegg som er heeelt på jordet, hadde det vært fint Wink

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24