Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Bruk av internett -> MLM/Pyramidespill

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 MLM/Pyramidespill
Av Innlegg
mnett
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Mai 2001
Innlegg: 551
Bosted: Oslo
Rykte: 87.5Rykte: 87.5


Søndag 13 Oktober 2002, 14:48
Svar med Sitat
Heisann

Vet dere om noen bra pyramidespill/MLM konspeter, noe lignende W*I??

_________________
Forklaring på at hvorfor bilisten kjørte på ho Moskva Marit. "Æ hadde ikke nokk bensin te å kjøre rundt dæ"...


Forumer.no TRENGER ny medlemmer og postere nå. Ta turen innom i dag
Forumer.no
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
minno
Gjest







Søndag 13 Oktober 2002, 16:00
Svar med Sitat
Er ikke pyramidespill ulovlig i Norge? Hvis det er det tror jeg ikke vi skal reklamere om det.

Av Innlegg
djsacrem
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 14 Sep 2002
Innlegg: 73

Rykte: 58.8


Søndag 13 Oktober 2002, 16:06
Svar med Sitat
Sjekk http://www.ekstra-inntekt.org

_________________
http://www.ungdomstorget.com tjene penger? http://www.JoshsPaidLinks.com?RefID=djsacrem@hotmail.com
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
PostmanPetter
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 25 Mar 2002
Innlegg: 25

Rykte: 62.4


Mandag 14 Oktober 2002, 10:17
Svar med Sitat
Jeg var/er også med i W*I men aktiviteten dabber selfølgelig av nå som det har vært så mye styr i media,Jeg tjente gode penger en periode(ca 3-6 tusen i mnd)men nå går det som sagt mye treigere Confused

Jeg har funnet et system som er brukbart har ikke vært med så lenge(ca 3 mnd) men det er nytt og jeg har tjent ca 450$ Du lager en Downline men denne er HELT spesiell!

Sjekk denne linken og LES FAQ + alt annet så du ser hvordan det fungerer

http://infinitypayline.com/agents7/golthar.htm

Som sagt det er bare W*I jeg har hatt bedre mnd utbetaling på en dette.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post

Av Innlegg
kroma
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 07 Nov 2001
Innlegg: 4
Bosted: Hordaland
Rykte: 66.8


Fredag 18 Oktober 2002, 11:53
Svar med Sitat
Har nettopp registrert meg og konseptet virker OK. Min sponsor er svært aktiv. Han tror det vil bli 40000 medlemmer bare i norge innen ett år. Verdt en titt uansett.

http://www.kroma.cashevolution.com/

Wink
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
frits
Gjest







Tirsdag 05 November 2002, 16:55
Svar med Sitat
fjernet[/list][/quote]


Sist endret av frits den Tirsdag 26 November 2002, 22:10, endret 1 gang

 hmmm...
Av Innlegg
The_zero
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 30 Sep 2002
Innlegg: 430
Bosted: Florø
Rykte: 69


Tirsdag 05 November 2002, 17:01
Svar med Sitat
Jeg vil bare si noe:

1. Dt er ulovelig å spille pyramide spill, selv om de har serverene på verdens ende!
2. Burde vi ikke stenge denne siden det er ulovelig

_________________
http://www.directmedia.no/popupnewuser.php?id=1074 <-- Tjen enormt med penger!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
frits
Gjest







Tirsdag 05 November 2002, 18:27
Svar med Sitat
Highprofitclub, hpc, er kanskje blandt de bedre på lengre sikt. Jeg er selv med i flere forskjellige pyramidespill, problemet er bare at jeg hver gang har kommet med seint slik at vervepotensialet har vert dårlig. Hpc er imidlertid helt nytt, starta 1.oktober så her burde det vere muligheter.
http://www.higprofitclub.com/tjenraskt

Av Innlegg
Norsk-krone
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2002
Innlegg: 118
Bosted: Oslo
Rykte: 60.4


Fredag 08 November 2002, 21:23
Svar med Sitat
ja, det har du allerde sagt.

_________________
En krone spart er en krone tjent!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post

Av Innlegg
Aarre
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 28 Mar 2002
Innlegg: 24
Bosted: Klepp
Rykte: 62.3


Lørdag 21 Desember 2002, 20:03
Svar med Sitat
Jeg og min sponsor har tenkt å bruke noe av den siste store aksjeoppgangen i w*rldgames*nc. til å headhunte nye medlemmer på! Kan dette være noe for deg, mail meg på okaarre@msn.com Meget gode muligheter for å tjene penger her!! Investerte selv 14500 kr, og et halvt år senere har jeg en ren gevinst på 91085 kr!

Info: www.w*rld*gam*s*nc.com

_________________
Bli rik? Sjekk ut siden min: www.aksjeraad.tk Gjerne trykk på annonsene mine!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
VP
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2001
Innlegg: 685
Bosted: På Helgeland, I Nordland, i Norge, i Skandinavia, i Norden, i Europa, på jorden, i verden osv.
Rykte: 86.4Rykte: 86.4


Lørdag 21 Desember 2002, 21:16
Svar med Sitat
Flere som har tjent voldsomt etter aksjesplitten i W*I? Det er bare det at det er voldsomt vanskelig å få vervet nye personer for tiden.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

 Tjen 700 kroner på 3 sekunder
Av Innlegg
M-Bergmo
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Jun 2002
Innlegg: 8

Rykte: 58.9


Søndag 22 Desember 2002, 3:44
Svar med Sitat
Hvor lang tid tar det deg å skrive e-mail adressen din? Akkurat så lang tid tar det deg å tjene $100 (ca kr 700,-) på Richmails!

Å være med i Richmails er selvfølgelig gratis og du mottar $100 med en gang du melder deg på og takker ja til å motta en rekke reklame per e-post.

Siden innboksen blir rimelig aktiv valgte jeg å bruke en gammel e-post adresse som jeg ikke bruker til noe annet, slik at det ikke blir så mye rot. Om du ikke har noen andre e-mail adresser enn den du bruker til vanlig kan du registrere en ny gratis på www.hotmail.com eller www.yahoo.com

Ikke nok med at du mottar $100 bare for å bli med på Richmails, du mottar også $25 for hver av de personene som du klarer å få med + $25 for de personene som de klarer å få med + $25 for de personene som de igjen klarer å få med!!! Du tjener også noen små penger om du klikker på linkene du får i reklame-mailene.

Jeg ble med på dette konseptet tidligere i kveld, og har allerede tjent $450!!!!

Registrer deg på http://www.RichMails.com/cgi-bin/signup.cgi?r=fotball_manager@hotmail.com og tjen dine første $100 på tre sekunder du også!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside ICQ Nummer

Av Innlegg
janlic
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 09 Nov 2002
Innlegg: 1
Bosted: Sander
Rykte: 54.2


Onsdag 14 Mai 2003, 8:57
Svar med Sitat
VP skrev:
Flere som har tjent voldsomt etter aksjesplitten i W*I? Det er bare det at det er voldsomt vanskelig å få vervet nye personer for tiden.


Hei

Ja ,du vet jo sikkert det at alle de som hadde x-antall aksjer før splitten tjente jo også x-antall kroner på dette . Og videre i fremtiden tror jeg at disse verdiene bare vil øke. Hvis en setter opp et regnestykke på verdiøkningen av aksjene så vil den fra oppstarten i april2001 og frem til i dag ha hatt en verdiøkning på bortimot 18 000%, og det er vel ikke så galt.
Synes at det pr.i dag er like lett å få tak i nye" kunder" til konseptet som det var tidlig på forsommeren 2002.
Ser at mange av de som var tvilere under mediestormen i fjor sommer kommer tilbake og blir "kunder" i W*I. Tilbakemeldingen jeg får fra disse er at de angrer stort på at de ikke ble med tidligere så de kunne ha fått vært med på den store veksten som vi har hatt. En annen ting alle vi medlemmer også vet er at vi fortsatt er et ungt selskap som enda bare er i startgropa.Alle de nye som kommer inn har like stor mulighet i dag som får 1 år siden til å gjøre noe vesentlig med sin egen økonomi.


Dette er jo noe som er kommet for å bli og vi kommer til å bli enormt store. Dette pratet om pyramidespill er jo bare reint oppspinn . Alle dere som påstår at det vi jobber med er pyramide burde kanskje heller passe på å holde dere til deres egne saker og ikke spre alle disse usanne tingene.
I kjølevannet av W*I har det jo dukket opp flere selskaper som mer eller mindre kjører på det samme koseptet ,grunnen til dette må jo være det at de ser hvor velykket og bra dette mlm-selskapet er. Det vil komme en masse spennede saker fremover som vil gjøre oss enda større og markedsledere innen MLM.
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Wink

mvh.
Jan
kristin.antonsen@c2i.net
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Lørdag 19 Mars 2022, 11:18
Svar med Sitat
Fren255.8CHAPCHAPYoshNatuVascHerbJohnWarntravFresAtlaGardErneRondAndrHilaAndrWillZoneJustTesc
RomeJaquParvBernGarnPSNAOralHevaShowBonuJeweDeepSandRoseNatuSallNiveJavazullCleaAmadBINDRexo
SplaJackLoveToddEffeBlacPushCerrOmerFerrviscMariOkteCocaNoraDaviXVIIFeliNikiRoxyArcaAdagReco
EuroNavicartFritMarkMichDolbGeorBonuStarComiWindSempArtsSwarIngomailFilmZoneZonePaulUndeSwar
ZoneClarZoneZonediamOmarSympRichGeniWindFausTeleElisHomeRobeJohaJohnStepDolbTeenCathSchwCave
DalvMustUSSRScouMehuRoheMielCataClauKenzBookDesiSwarCommSQuiplacDuraMystHyunZootXXIIPartJazz
ValiSlinJoseJuliKickMajoAdobWindPlanWindSupeBrauhappIbizPediProtJoviGuruHeckFantAgatXIIIDiam
FantXVIILudwXVIIZeutAcadEmilAdamEditDoucwwwsBoriMumiBandRobeLeonOrsomighSemiThisReedCharMini
WindArmaPoweActiCineGeneOrigMichDistMichWikiIntrPLUSYourKennWindSpacSelmSallWillWillScouScou
ScouJameEverElecJeweDougAthiRETAPlunBritEnglBeatThistuchkasMighGeor
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Lørdag 02 April 2022, 10:12
Svar med Sitat
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтинфоÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтtuchkasÑайтÑайт
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24