Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Bruk av internett -> Tjen deg søkrik!!!

Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2
Av Innlegg
jan-frode
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 12 Jul 2002
Innlegg: 10
Bosted: ålesund
Rykte: 58.4


Fredag 12 Juli 2002, 23:29
Svar med Sitat
hei har selv vært med i W*I men har kuttet dette ut , da jeg ikke tjente noe på dette!!!!!

W*I er over et år gammelt og det er jo ca 45 000 medlemmer over hele verden, og halvparten er fra norge.

har derimot blitt med i et annet selskap ezyshoppe som er ganske likt W*I.

Har vært medlem i 2 uker og på disse ukene har jeg tjent 160$ og det ligger oppspart 750$ og min downline har økt til 98 stykker på 2 uker...Denne vokser vær dag!!!!!!

Ezyshoppe kom til norge mars 2002, og vi har bare 300 medlemmer i norge og ca 2000 over hele verden så mulighetene er er jo meget store. Andre positive ting er at ezyshoppe har 14 inntjeningsmuligheter mens W*I bare har 7 inntektsmuligheter.


Dette er nytt i Norge - Dette ER stort - Dette ER bra - Dette er noe for DEG !

mvh
jan-frode svarstad
svarstad@netcom.no
www.ekstra-inntekt.org
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
VP
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2001
Innlegg: 685
Bosted: På Helgeland, I Nordland, i Norge, i Skandinavia, i Norden, i Europa, på jorden, i verden osv.
Rykte: 86.4Rykte: 86.4


Fredag 12 Juli 2002, 23:39
Svar med Sitat
jan-frode skrev:
hei har selv vært med i W*I men har kuttet dette ut , da jeg ikke tjente noe på dette!!!!!

W*I er over et år gammelt og det er jo ca 45 000 medlemmer over hele verden, og halvparten er fra norge.

har derimot blitt med i et annet selskap ezyshoppe som er ganske likt W*I.

Har vært medlem i 2 uker og på disse ukene har jeg tjent 160$ og det ligger oppspart 750$ og min downline har økt til 98 stykker på 2 uker...Denne vokser vær dag!!!!!!

Ezyshoppe kom til norge mars 2002, og vi har bare 300 medlemmer i norge og ca 2000 over hele verden så mulighetene er er jo meget store. Andre positive ting er at ezyshoppe har 14 inntjeningsmuligheter mens W*I bare har 7 inntektsmuligheter.


Dette er nytt i Norge - Dette ER stort - Dette ER bra - Dette er noe for DEG !

mvh
jan-frode svarstad
svarstad@netcom.no
www.ekstra-inntekt.org


Dette er reklame, og skal postes i reklameforumet. Dette forumet er for diskusjon om ting du kan tjene penger på, og ikke reklame for ens webside
*låser*
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar    Side 2 av 2 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24