Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Small talk -> Hva blir karakterene??

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Tirsdag 30 Juli 2002, 21:50
Svar med Sitat
Kjenner faktisk opptil flere.

 halloen...
Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Torsdag 19 Desember 2002, 20:32
Svar med Sitat
skjønner at det er en stund siden dette temaet gikk ut av datoen, men jeg måtte bare få si noe...
JO DET ER VANSKELIG Å FÅ GODE KARRAKTERER selv på ungdomskolen. jeg gikk ut fra ungdomskolen med 57 poeng, og jeg må si at det var vel fortjent etter det slitet jeg la inn. jeg jobbet utrolig mye med skolen i 10. klasse, gikk opp 10 poeng på et år jeg... men poenget mitt er at det kommer veldig mye ann på HVILKEN SKOLE du går på, og hvilke lærere du har.
Nå går jeg på grunnkurs i Media og Kommunikasjon. Jeg får nå til jul bare 5´ere og 6´ere (kanskje 4+ i gym) , og JA det har jeg jobbet hardt for...
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
ThaBabe
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Des 2002
Innlegg: 202
Bosted: bergen
Rykte: 57.4


Fredag 27 Desember 2002, 12:59
Svar med Sitat
jeg fikk 1 sekser (engelsk skrft) 6 firere, en treer og resten femmere(9 kl) jævli dårlig med en treer......


####SMASK####

Dette var takkoglov mitt dårligst år på ungdoms skolen , skjerpa meg littt etter dette! Wink

_________________
Tha#Babe-
allting har en ende, men en pølse har to!Smile


Sist endret av ThaBabe den Søndag 05 Januar 2003, 13:08, endret 1 gang
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Carola
Halvmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Okt 2002
Innlegg: 134
Bosted: Sarpsborg
Rykte: 57.4


Fredag 27 Desember 2002, 15:17
Svar med Sitat
Oh.. er det ungdomsskole karakterer vi snakker om eller?

hoho.. jeg gikk ut med 5.2/5.3 i snill fra u-skolen.. Jeg slet som en helt det siste året for å få opp snittet..

På skolen min gikk jeg ut som best i klassen og en av de beste på trinnet.. er veldig dårlige lærere der osv.. men men.. det var leeenge siden Wink men snittet fløy brått i bunn når jeg ga f**n i alt og alle på vgs, (noe jeg angrer på i dag) hata allmenne, men besto 3 år da..

wee Wink

Stå på for bra karakterer nå, det er det beste rådet jeg kan gi dere, dere angrer ikke arbeidet i ettertid, selv om det virker som skole skole skole der og da...
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger ICQ Nummer

Av Innlegg
Trolljenta
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 24 Mai 2002
Innlegg: 207

Rykte: 64.3


Lørdag 28 Desember 2002, 20:03
Svar med Sitat
Er ikke så rart du ikke kjenner noen med så gode karakterer hvis alle kompisene dine sitter like mye foran pc-en som deg Razz
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside

 Re: halloen...
Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Torsdag 02 Januar 2003, 23:14
Svar med Sitat
Misty skrev:
skjønner at det er en stund siden dette temaet gikk ut av datoen, men jeg måtte bare få si noe...
JO DET ER VANSKELIG Å FÅ GODE KARRAKTERER for...


"OBJECTION" (gode gamle Ally...)

Skiftet nok ikke mening. HAr ikke slitt for karakterene vertken på ungdomskolen eller 1 klasse vgs. Glidd ganske greit i gjennom det hele, særlig 1 klasse allmen. Litt jobbing blir det jo, men likevel. Karakterene forblir ukjente, men jeg var da fornøyd, og det er det viktigste. Cool

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Lørdag 04 Januar 2003, 1:16
Svar med Sitat
Det kommer selvfølgelig ann på nivået du ligger på rent mentalt (øh... det hørtes ikke helt bra ut....). Jeg mener hvor smart du er... Dersom du er veldig smart, og tar ting lett, er det ikke vanskelig å få gode karakterer.
Da jeg gikk ut av ungdomskolen, fikk jeg bare karakterer jeg likte, og det var variert hvor mya arbeid jeg la inn i hvert fag.
F.eks: Matte har aldri vært noe for meg. Jeg slet som en gud, for å gå fra en 3´er til en 5´er og greide det...
Norsk, engelsk, og naturfag, har aldri vært noe problem, så her var det bare å ta det slowmo, og 5´ern var bankers. I musikk, tilvalgsfag (teknologi) og kunst og håndtverk, la jeg inn litt ekstra arbeid, og gikk opp fra 5 til 6. I gym slet jeg for å få 4. Gym har aldri helt vært min greie, og jeg er like stolt av denne karakteren som noen av de andre. Den er den som krevde aller mest av meg for å si det sånn. Det samme med samfunnsfag og krl. Det var ikke veldig vanskelig, men jeg øvde masse til prøver og gav alt på prosjekter.
Til eksamenene øvde jeg døgnet rundt i 48 timer og det lønte seg... Det gikk jo strålende det også.

I år (1. kl. gk. mk.) har det ikke vært så stort problem... får karakterene først om en uke, så vi får se da... men jeg må si det har vært enklere å få gode karakterer her en på ungdomsskolen.

Og LÆRERNE... det er det som har aller mest å si mener nå jeg Very Happy

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Lørdag 04 Januar 2003, 16:08
Svar med Sitat
Det er det ingen tvil om. Lærere er svært viktig. Erfarte det på ungdomskolen i naturfag. 1. året hadde jeg en genial lærer som kunne alt, og var veldig flink til å lære bort. Han trengte ikke bøker i det hele tatt. Bare brukte de til å se hva vi skulle lære.2. året fikk vi ny lærer, skikkelig kjedelig. Jeg visste mer enn læreren på de fleste områder, untatt skog, som var hennes spesialfelt(av alle ting). Fikk heldigvis tilbake den gamle læreren det 3. året. Så ting gikk bra.

Av Innlegg
ThaBabe
Moden Gjerrigknark


Ble Medlem: 26 Des 2002
Innlegg: 202
Bosted: bergen
Rykte: 57.4


Lørdag 04 Januar 2003, 18:20
Svar med Sitat
ja, jeg tror også at lærere har veldi mye og si for de har forskjellig mening så en lærer vil kanskje gi deg en 4, mens en annen gir deg 5.
det skjer ofte.
alle lærerre er forskjellig og d må vi bare leve med desverre! Wink

_________________
Tha#Babe-
allting har en ende, men en pølse har to!Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
Misty
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 22 Sep 2002
Innlegg: 540
Bosted: Oslo
Rykte: 66.6


Lørdag 04 Januar 2003, 19:47
Svar med Sitat
Ja... Hulemann. Her kom du med en av de beste poengene. Dette året har jeg vært utrolig heldig med alle lærerene mine. Har lært utrolig mye av dem alle sammen, og jeg vet jeg kommer til å få bra i de fleste fagene. Det eneste faget jeg har hatt problemer med, er naturfag, der jeg har vært en av de beste på ungdomsskolen. Helt utrolig hvor kjedelig den læreren er... Cool
Nå gjenstår det bare å se... neste uke får jeg mitt første sett med karakterer på den nye skolen... Wink

_________________
Precious love, ecstatic pain, trusting love, Escape, real rain - www.misty.tk
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Hulemann
Gjest







Lørdag 04 Januar 2003, 23:58
Svar med Sitat
jeje...lykke til med de! Har ikke så store forhåpninger jeg. 1 halvår brukes mer til å prøve å feile. Finne ut hvordan lærerene vil ha det. Hver enkelt har sin egen mening om hvordan ting skal gjøres vett du. Og når det er lært, kan jeg jobbe litt mer det siste halvåret.

Av Innlegg
dns
Uerfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 21 Apr 2003
Innlegg: 15
Bosted: Vestfold
Rykte: 49Rykte: 49Rykte: 49Rykte: 49Rykte: 49


Lørdag 26 April 2003, 15:50
Svar med Sitat
Hvorfor sliter alle i gym? jeg får 5er lett som ingentig jeg. Jeg trener ikke extra i det hele tatt men er gansge sportslig av meg. Har jeg en lærer som gir for høye karakterer? (håper det, og hvis han gir bra karakterer håper jeg han fortsetter til neste år)

_________________
Klikk her http://www.outwar.com/page.php?x=1203337 og bli med på et veldig bra, og kult internett spill.Med vennlig hilsen: David N...... S.....
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
mnett
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Mai 2001
Innlegg: 551
Bosted: Oslo
Rykte: 87.5Rykte: 87.5


Søndag 27 April 2003, 14:56
Svar med Sitat
I fagene matlaging, gym, musikk og kunst og håndverk tror jeg det er veldig forskjellig hvordan lærere vurdere.
Mange får i matalging lett en 5'er, mens på andre skoler må man slite for å få 5.

_________________
Forklaring på at hvorfor bilisten kjørte på ho Moskva Marit. "Æ hadde ikke nokk bensin te å kjøre rundt dæ"...


Forumer.no TRENGER ny medlemmer og postere nå. Ta turen innom i dag
Forumer.no
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Lørdag 19 Mars 2022, 0:55
Svar med Sitat
When371.6BettCHAPJeweFumiHandDepeSethIndiFranLiteAretBeatpresPoinDareTescVIIIDonaTrutGaelWall
MASTBettXVIICartCartJoaoWolfRunaHumaRobeWannSincLiceWoodAlanBaldDaniRobeXVIINatuInoxPalmTheo
LineSieLGrimMoonKingCotoGrimLookUndeCoxeMODOPetePushMacbQuikVentwwweVaugWindWindJuliSieLSnow
ThomVoguSilvThreMariPaliMODOZoneSpliPaliZoneZoneNikiMantPodkGilbStepFutuDianWilhAlanZoneCant
ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneChetZoneZoneZone
ZoneMadeDeriGreeLiebTaylZigmMabeMissDaviWhitLinuEscaPETEsterExpeJosePierSTARMITSheavINTEBlue
PersMichJoseFirsBlanWarhBranwwwrWindWindWinxRoweSupeClorGourThisScorMaggNighFoxhBlueCathUniv
SaveErviMorgAVFrHennAcadHeinBookAcadRomaVariMariSTARwwwnInsiTokeMichGeofAlasJonaDonaLadyOZON
PoweHamiJoseSamsFionWaltDeepCoroThomThomHumaAlanRobeLindManiMusiElizMoneLiliRichMistGreeGree
GreeKeviBriaBiocGuidFindDaewPhotJameTimeDaviAmbjDigituchkasKeviIntr
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 282831

Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9Rykte: 5687.9


Fredag 01 April 2022, 23:20
Svar med Sitat
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтинфоÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтtuchkasÑайтÑайт
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 2 av 4 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24