Til forsiden
Til forsiden
Gjerrigforum.com Forum Hovedsiden -> Mobil, sms osv. -> Jeg har ny mobil. Hurra!!!

Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema
Gå til side 1, 2, 3  Neste
 Jeg har ny mobil. Hurra!!!
Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Søndag 09 Juni 2002, 21:39
Svar med Sitat
Wink

Nå har jeg endelig fått meg ny mobil. Før hadde jeg en 7110 som forøvrig var en drittmobil. Den skrudde seg av hele tiden, og hadde lomme-fobi.

Nå har jeg fått meg 6310i *skryte, skryte* Den er kjempebra, og jeg kan anbefale den til hvem som helst. Jeg betalte "bare" 2.500, men det var "vennepris uten moms" (pappa kjenner noen som selger nokiaer")

Så jeg er overlykkelig nå.
Skal etterhvert få lagt ut noen bilder av den lille elsklingen min... Wink

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Søndag 09 Juni 2002, 21:41
Svar med Sitat
Laughing
Gratulerer!
Trenger du egentlig så bra da? Wink
GPRS osv.... Very Happy
heldig er du uansett, det var billig Very Happy

Av Innlegg
VP
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2001
Innlegg: 685
Bosted: På Helgeland, I Nordland, i Norge, i Skandinavia, i Norden, i Europa, på jorden, i verden osv.
Rykte: 86.4Rykte: 86.4


Søndag 09 Juni 2002, 21:43
Svar med Sitat
Hvem f**n er det som selger svart her?
grattis med ny mobil da!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Søndag 09 Juni 2002, 21:47
Svar med Sitat
Når jeg først skal kjøpe, så vil jeg ha en bra en...

Det var ikke svart, det var en "gave" fra jobben til pappa, og så ga jeg jobben hans 2.500 i gave tilbake Wink (For de som ikke vet det; "jobber" slepper moms)

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
VP
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 20 Jul 2001
Innlegg: 685
Bosted: På Helgeland, I Nordland, i Norge, i Skandinavia, i Norden, i Europa, på jorden, i verden osv.
Rykte: 86.4Rykte: 86.4


Søndag 09 Juni 2002, 21:51
Svar med Sitat
OK...du firmaet faren din jobber på kjøpte den for ham. Jeg ber bare mamme eller pappa kjøpe, så slipper jeg også moms.(de driver hvert sitt firma.
Very Happy
For ikke å spore helt av: Hvilke funksjoner har moben?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Søndag 09 Juni 2002, 22:09
Svar med Sitat
VP skrev:
OK...du firmaet faren din jobber på kjøpte den for ham.


Pappa eier firmaet Wink


Mobilen har alt du trenger, og mere til. forresten er det også et tilbud på club-nokia (kun til eiere av 6210, 6310 og 6310i(meg)) der du får en liten "dings" til å bytte ut nederst på telefonen med navnet ditt eller hva som helst inngravert. Det blir som et deksel, bare at den er 2 x 1 cm stor... Kult Wink Og du får det HELT gratis. Bra Wink

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
torgeir
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Feb 2002
Innlegg: 329
Bosted: Norge
Rykte: 70.5


Mandag 10 Juni 2002, 11:56
Svar med Sitat
jeg har også ny mobil nokia 3510.
dritt bra Laughing

_________________
Basketball is life... The rest is just details!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
minno
Gjest







Mandag 10 Juni 2002, 13:46
Svar med Sitat
Slepp mobilen i bakken en gang. Hvis den slutter å virke så er den pirat. Virker den så gratulerer med ny mobil.

Men kongen av alle mobiler hittils er Sony Ericsson T68i

Av Innlegg
fredrik
Gjest







Mandag 10 Juni 2002, 14:56
Svar med Sitat
Nja. Nokia 7210 er sluppet, prøvd den?
Fantastisk. Very Happy
Vil virkelig si at Nokia har gjort en bra jobb her.

Av Innlegg
mnett
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 29 Mai 2001
Innlegg: 551
Bosted: Oslo
Rykte: 87.5Rykte: 87.5


Mandag 10 Juni 2002, 15:08
Svar med Sitat
Har nettopp kjøpt ny mobb jeg åsså. Prøvde ericsson denne gangen, t65, flott telefon, bedre enn nokia faktisk

_________________
Forklaring på at hvorfor bilisten kjørte på ho Moskva Marit. "Æ hadde ikke nokk bensin te å kjøre rundt dæ"...


Forumer.no TRENGER ny medlemmer og postere nå. Ta turen innom i dag
Forumer.no
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Mandag 10 Juni 2002, 21:13
Svar med Sitat
Pirat???

Kjenner fyren (bor et par hus unna) så hvis den ikke funker så skal han få med meg å gjøre Wink

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
Espenhh
Erfaren Gjerrigknark


Ble Medlem: 27 Mai 2001
Innlegg: 841
Bosted: Oslo & Jessheim. I'm Skilsmissebarn ;)
Rykte: 93.6Rykte: 93.6


Onsdag 12 Juni 2002, 9:01
Svar med Sitat
torgeir skrev:
Minno som sier vi skal slippe den i bakken for å sjekke om den er ekte.
Evil or Very Mad


Hærregud, det var sikkert bare en spøk. sletter innleggene dine Very Happy

_________________
Hilsen Espen

Eget forum?
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside

Av Innlegg
torgeir
Overmoden Gjerrigknark


Ble Medlem: 18 Feb 2002
Innlegg: 329
Bosted: Norge
Rykte: 70.5


Onsdag 12 Juni 2002, 9:38
Svar med Sitat
ok greit det vhis det var en spøk
Cool

_________________
Basketball is life... The rest is just details!
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Lørdag 19 Mars 2022, 0:02
Svar med Sitat
XIII338BettCHAPWunsChilLarsBeatPeteYvesBoleSandGeraTescEricTescMileTescSifrTefaZoneJohnMous
DomiClasHermBookMargMarkCambCeliFromOralTornSoftGenePierDougSkinMineOLAYNickSusaBibeSchiUnde
BedeBrouJewetechTerrGrimDisnSpliFOTOHarostudthesEnigFallJuddmattPaliDennElegSelaArthSieLSieL
PablTranPaliELEGTikaFeliClicRondElegSmitZoneZoneWeniSandJudaworkZoneFamiJeanBertAnanZoneDefo
NABUZoneJameZoneZoneZoneChetZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZonediamPaolZoneZone
ZoneFSoeCollBlueWienStieGoreArdoBegixcelPerrZdenWWHoLeifGianWoodAdriVortSTARFORDClauBookjazz
ValiGOBIGoodBlanBlanWarhBabyWindKaspSaleLEGOQuicTefaClorKiteQuarForgCarlWindYourSturBernXVII
AlleEverTascXVIIXVIIFrauEmilJaroBarbXVIINikoBariPlanJeweAvalBriaSculMartWensHousButtReadSony
DermDandPascJeanKatedarkBillwwwnGeneBariDmitMoreReneRobeBillFounThomAbadLaftRogeBirgBlueBlue
BlueLibeLiveFireSweeIncoInteJaggErnsPianJohnAlerEngltuchkasMathMonr
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Av Innlegg
wilan
Levende Gjerrigknarklegende


Ble Medlem: 18 Mar 2022
Innlegg: 284928

Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9Rykte: 5730.9


Fredag 01 April 2022, 22:28
Svar med Sitat
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmodule.ruobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding

Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Side 1 av 3 Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side 1, 2, 3  Neste


 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Tips en venn | Viktig informasjon | Legg til i favoritterAnnonsere? | Tips oss




20©05 Copyright Gjerrigknark ANS

Utviklet av Knut Reistad i samarbeid med Nett24